Visit of professional trainers in Berlin within the framework of the “Geothermal and Solar Skills” Program

[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1542271578814{margin-bottom: 0px !important;}”]The mobility of 10 professional trainers has been successfully completed in Berlin within the framework of the “Geothermal and Solar Skills” program (Erasmus+, Key Action 1).

The 10 participants of the first round of mobility participated in meetings with Educational Institutions that are actively involved in the provision of Vocational Training and apprenticeship such as the IHK Berlin Chamber of Commerce and Industry (CCI Berlin), the German Geothermal Association, and Geo-En Energy Technologies GmbH.

These meetings, part of the daily training program organized by the LDI UG Institute, a collaborating Berlin-based host, contributed significantly to the development of educational tools with theoretical and practical training in order to acquire innovative teaching methods for renewable energy and geothermal systems.  The learning process was completed in the form of quality learning approaches that allow the acquisition of new skills, assessment and validation of learning outcomes at the workplace.

The objective of the Erasmus + Program, Key Action 1, “Geothermal and Solar Skills”, is to provide the necessary resources for adult professional trainers to meet the growing demand for new skills of electricians and plumbers working in geothermal and solar plants, enabling them to understand and install photovoltaic, solar thermal and geothermal heat pumps. The program will be completed with the second round of mobility, which has already been set up and is expected to depart for Berlin in order to attend the training sessions under the Erasmus + “Geothermal and Solar Skills program”, Key Action 1.

Coordinator of the mobility action is the European Training Center for Employment (ECTE – Papanastasiou 3, Rethymnon).

More information can be found on the website of the European Training Center for Employment – ECTE (www.ecte.gr) and on the program page http://www.ecte.gr/ecte-projects/geothermal-and-solar-skills-erasmus-ka1 /

The partnership is also comprised of by the Chamber of Chania and Small Enterprises’ Institute (IME GSEVEE).

The project is funded by the European Union under the ERASMUS + program.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Επίσκεψη επαγγελματιών εκπαιδευτών στο Βερολίνο, στα πλαίσια του προγράμματος Γεωθερμίας και Φωτοβολταϊκής Τεχνολογίας «Geothermal and Solar Skills»

[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1542268018133{margin-bottom: 0px !important;}”]Ολοκληρώθηκε επιτυχώς η κινητικότητα 10 επαγγελματιών εκπαιδευτών στο Βερολίνο, στα πλαίσια του προγράμματος «Geothermal and Solar Skills» (Erasmus+, Δράση ΚΑ1).

Οι 10 συμμετέχοντες της Α’ ροής κινητικότητας συμμετείχαν σε συναντήσεις με εκπαιδευτικούς φορείς, που δραστηριοποιούνται στην παροχή επαγγελματικής κατάρτισης και μαθητείας, όπως το Επιμελητήριο Βερολίνου IHK [The Chamber of Commerce and Industry of Berlin (CCI Berlin)], την Γερμανική Ένωση Γεωθερμίας (German Geothermal Association), και το Geo-En Energy Technologies GmbH.

Οι συναντήσεις αυτές, κομμάτι του καθημερινού εκπαιδευτικού προγράμματος που οργάνωσε το Ινστιτούτο LDI UG, συνεργαζόμενος φορέας υποδοχής στο εξωτερικό, συνέβαλλαν σημαντικά στη διαμόρφωση εκπαιδευτικών εργαλείων με θεωρητική και πρακτική εξάσκηση για την απόκτηση καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και εγκαταστάσεις γεωθερμικών συστημάτων. Η εκπαιδευτική διαδικασία ολοκληρώθηκε με τη μορφή ποιοτικών μαθησιακών προσεγγίσεων που επιτρέπουν την απόκτηση νέων δεξιοτήτων, την αξιολόγηση και την επικύρωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων στον χώρο εργασίας.

Στόχος του συγκεκριμένου προγράμματος Erasmus+, Δράση ΚΑ1, με τίτλο «Geothermal and Solar Skills», μαθησιακής κινητικότητας είναι να παρέχει τα απαραίτητα εφόδια σε επαγγελματίες εκπαιδευτές ενηλίκων για την κάλυψη της αυξανόμενης ζήτησης νέων δεξιοτήτων ηλεκτρολόγων και υδραυλικών που εργάζονται σε γεωθερμικές και ηλιακές εγκαταστάσεις, παρέχοντάς τους την δυνατότητα να μπορούν να κατανοήσουν και να εγκαταστήσουν φωτοβολταϊκά, ηλιοθερμικά συστήματα και γεωθερμικές αντλίες θερμότητας.

Το πρόγραμμα θα ολοκληρωθεί με την επίσκεψη της Β’ ροής κινητικότητας, η οποία έχει ήδη συσταθεί και αναμένεται να αναχωρήσει για το Βερολίνο με σκοπό την παρακολούθηση των εκπαιδευτικών συναντήσεων, στα πλαίσια του προγράμματος «Geothermal and Solar Skills» Erasmus+, Δράση ΚΑ1.

Συντονιστής της δράσης κινητικότητας είναι το Ευρωπαϊκό Κέντρο Κατάρτισης για την Απασχόληση (ECTE – Παπαναστασίου 3, Ρέθυμνο). Στη σύμπραξη συμμετέχουν το Επιμελητήριο Χανίων και η ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ.

Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα του Ευρωπαϊκού Κέντρου Κατάρτισης για την Απασχόληση – ECTE (www.ecte.gr) και στη σελίδα του προγράμματος http://www.ecte.gr/ecte-projects/geothermal-and-solar-skills-erasmus-ka1/

Το έργο υλοποιείται με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στα πλαίσια του προγράμματος ERASMUS+.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Πρόσκληση συμμετοχής σε παρουσίαση εκπαιδευτικών προσεγγίσεων του μοντέλου Συναισθηματικής Εκπαίδευσης στην τάξη

[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”435″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1539952236818{margin-bottom: 0px !important;}”]Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Κατάρτισης για την Απασχόληση σας προσκαλεί στην παρουσίαση της μεθοδολογίας και εκπαιδευτικών προσεγγίσεων για την εφαρμογή μοντέλου Συναισθηματικής Εκπαίδευσης στην τάξη, στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος “DREAM – Development and Run-test of an Educational Affective Model”.

Η παρουσίαση θα πραγματοποιηθεί στις αίθουσες του Ευρωπαϊκού Κέντρου Κατάρτισης για την Απασχόληση (Παπαναστασίου 3, Ρέθυμνο) την Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2018 και ώρα 18:00.

Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία

  • να ενημερωθούν για την πορεία του έργου, το οποίο βρίσκεται στη φάση της ανατροφοδότησης για την οριστικοποίηση του μοντέλου συναισθηματικής εκπαίδευσης, και
  • να συμμετέχουν στην υλοποίηση των μεθόδων και προσεγγίσεων της συναισθηματικής εκπαίδευσης στη τάξη.

Η παρουσία σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: info@ecte.gr / 28310 42428 / Κωνσταντίνος Ανδρώνης.[/vc_column_text][vc_separator color=”mulled_wine” align=”align_left” border_width=”3″ el_width=”20″][vc_column_text css=”.vc_custom_1539952200193{margin-bottom: 0px !important;}”]Σύντομη περιγραφή έργου

Η ιδέα του έργου βασίζεται στη συνεχή συζήτηση και προβληματισμό πάνω στα παιδαγωγικά και εκπαιδευτικά συστήματα που εφαρμόζονται κατά την περίοδο της προσχολικής και σχολικής ηλικίας. Επικεντρώνεται στους τρόπους βελτίωσης της ποιότητας της σχολικής εκπαίδευσης λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες και τις ανάγκες των ομάδων-στόχων.

Το έργο, έχει ως στόχο να εισαγάγει ένα καινοτόμο παιδαγωγικό μοντέλο, το οποίο θα μπορεί να εφαρμοστεί σε ευρωπαϊκό επίπεδο, και θα αφορά στη βελτίωση των εκπαιδευτικών πρακτικών που χρησιμοποιούνται, ανανεώνοντας τα υφιστάμενα εκπαιδευτικά συστήματα μέσα από μια πρωτότυπη προσέγγιση με επίκεντρο το δικαίωμα όλων στην ευημερία.

Εταίροι

Università degli Studi di Firenze (UNIFI; IT) – συντονιστής εταίρος
European Center in Training for Employment (ECTE; EL)
Centro Machiavelli S.r.l. (IT)
Istituto Comprensivo Statale “Giovanni XXIII” (IT)
Universidad de Malaga (UMA; ES)
Centre l’Horizon (FR)

Το έργο υλοποιείται με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στα πλαίσια του προγράμματος ERASMUS+.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”2039″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row]

YOU-ROPE: δρόμοι μετάβασης από την εφηβεία στην ενηλικίωση στην Ευρώπη

[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1539693091197{margin-bottom: 0px !important;}”]Οι σημερινές κοινωνικοοικονομικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Ευρώπη καθιστούν τις επιπτώσεις στις νέες γενιές πολλαπλές και πολυσχιδείς. Η αύξηση της ανεργίας, ιδίως ανάμεσα στους νέους, η σταδιακή περιθωριοποίηση συγκεκριμένων ομάδων και η δυσκολία της κοινωνικής ένταξης νέων από διαφορετικά πολιτισμικά πλαίσια αποτελούν σημαντικά ζητήματα που επηρεάζουν με διαφορετικό τρόπο όλες τις ευρωπαϊκές χώρες και, κυρίως, τους νέους σε προσωπικό επίπεδο. Τέτοια συναισθήματα αλληλεπιδρούν – επίσης – με την κρίση που επηρεάζει την εφηβική ηλικία, όταν τα συστήματα αναφοράς της μετακινούνται από τη γονική ομάδα (οικογένεια) στην ομάδα αναφοράς (τους συνομηλίκους τους).

Ζητήματα που άπτονται της κοινωνικής ένταξης των νέων, των παρεμβάσεων σε προσωπικό, οικογενειακό αλλά και κοινωνικό επίπεδο, έτσι ώστε να καθίσταται δυνατή η δημιουργία ενός ισχυρού συναισθηματικού και αλληλέγγυου δεσμού μεταξύ των μελών μιας κοινότητας είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν 6 διακρατικοί εταίροι, οι οποίοι συμπράττουν στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα «YOUROPE – Youth Rites of Passage in Europe» (YOU-ROPE: Δρόμοι μετάβασης από την εφηβεία στην ενηλικίωση στην Ευρώπη), στη συνάντηση που έγινε στα γραφεία του Ευρωπαϊκού Κέντρου Κατάρτισης για την Απασχόληση (ECTE), στο Ρέθυμνο, Παπαναστασίου 3.

Συγκεκριμένα, οι διακρατικοί εταίροι [(Cepiss Società cooperativa sociale onlus (Ιταλία), ECTE – European Center in Training for Employment (Ελλάδα), Labcom Ricerca E Azione Per Il Benessere Psicosociale Societa Cooperativa Sociale Onlus (Ιταλία), Centro Machiavelli S.r.l. (Ιταλία), Asociatia Psiterra (Ρουμανία), Cooperativa Etcs Sccl (Ισπανία)] ενημερώθηκαν για τις δράσεις του προγράμματος σε τοπικό επίπεδο αλλά και σε επίπεδο Κρήτης, οι οποίες περιελάμβαναν βιωματικά εργαστήρια και συνεντεύξεις με θέμα: «Εμπειρίες Ενηλικίωσης» που υλοποιήθηκαν στο Ρέθυμνο και στο Ηράκλειο, από το Ευρωπαϊκό Κέντρο Κατάρτισης για την Απασχόληση (ECTE), υπό την καθοδήγηση του Κωστή Φλουρή, πιστοποιημένου εκπαιδευτή ενηλίκων.

Τα εργαστήρια είχαν ως στόχο να προτείνουν ένα πλαίσιο δράσης μέσα στο οποίο οι εμπειρίες ενηλικίωσης των εφήβων θα αποτελέσουν ένα μοντέλο κοινοτικής παρέμβασης και μείωσης των κοινωνικών αποκλεισμών. Οι μαθητές και οι μαθήτριες (όπως επίσης και οι δάσκαλοι, κοινωνικοί λειτουργοί και γονείς) που συμμετείχαν, μοιράστηκαν τις εμπειρίες που θεωρούν κρίσιμες για την μετάβασή τους στην ενηλικίωση.

Τα αποτελέσματα των βιωματικών εργαστηρίων και συνεντεύξεων θα παρουσιαστούν στη Φλωρεντία τον ερχόμενο Απρίλιο από ομάδα 10 μαθητών και 2 συνοδευόντων, οι οποίοι έχουν την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν και να μοιραστούν τις εμπειρίες τους με 50 ακόμα συνομηλίκους τους από 5 ευρωπαϊκές χώρες-εταίρους του προγράμματος.

Το έργο υλοποιείται με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στα πλαίσια του προγράμματος ERASMUS+.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Séminaire pour Boulangerie à ECTE

[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1539607148650{margin-bottom: 0px !important;}”]Dans le cadre du programme européen d’échanges ERASMUS (formation théorique et pratique) organisé par l’ECTEC (European Center in Training for Employment) en collaboration avec les Compagnons du Devoir et du Tour de France de Bordeaux, Dimitri Papaemmanouil, représentant de la société Lesaffre Hellas, a eu l’occasion de présenter aux élèves de l’Ecole de Boulangerie de cette ville française l’activité du Groupe Lesaffre et de les informer par un séminaire sur leur métier. Pendant trois semaines, dix élèves, accompagnés de leur professeur se sont trouvés à Rethimnon en Crète pour se former et découvrir la panification grecque[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][mk_gallery images=”2005,2006,2007,2008,2009,2010,2011″ column=”4″ image_size=”large” item_spacing=”10″ frame_style=”grid”][/vc_column][/vc_row]